Opakowanie bez brandingu nie ma prawa zaistnieć na współczesnym rynku.
Ostatnio można drukować nawet nieduże nakłady, wystarczy znaleźć: .

Etykiety, naklejki...

etykiety na roliPoligrafia to nie tylko druk ulotek, wizytówek czy dużych bannerów- to także druk innych, potrzebnych materiałów takich jak: naklejki, litery samoprzylepne czy etykiety.
W zasadzie wszystko co wychodzi z drukarni można zaliczyć do kategorii poligrafii. Są zakłady specjalizujące się w produkcji jedynie określonej grupy materiałów drukowanych: np.
ulotki, albo tylko druk wielkoformatowy.

Wynika to z jednak prostej rzeczy: do każdego rodzaju druku trzeba mieć odpowiednią maszynę, a te zajmują miejsce i sporo kosztują.

Dlatego raczej zakłady drukujące ograniczają ilość odstępnych usług.

Druk i jego uszlachetnianie

Uszlachetnianie druku - dziedzina poligrafii z pogranicza technik drukarskich i introligatorskich, zajmująca się metodami pokrywania podłoża drukowego różnorodnymi substancjami lub materiałami. Uszlachetnianie druku można stosować zarówno wobec miejsc zadrukowanych, jak i niepokrytych farbą drukową.
Zazwyczaj uszlachetnienia dokonuje się na zadrukowanych już arkuszach, ale jeszcze przed procesami introligatorskimi. Celami uszlachetniania wyrobów poligraficznych są: -podnoszenie wizualnych walorów powierzchni -zwiększenie wytrzymałości mechanicznej podłoża (np.

na rozciąganie) -zwiększenie wytrzymałości mechanicznej powierzchni (np.

na ścieranie) -zwiększenie odporności powierzchni na agresywne czynniki środowiska, jak: światło, wilgoć, woda, utlenianie -nadanie cech specyficznych (np. powlekanie klejem).Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Uszlachetnianie_druku

Porządny druk i projekt

etykiety na roliKażdy lubi kiedy ulotka jest kolorowa, estetyczna i czytelna.

Jednak wiele zależy od samego projektu, czyli w sumie od grafika przygotowującego pliki do druku.

Musi on zdawać sobie sprawę z podstawowych spraw dotyczących kompozycji i układu.

A dobrze wykonana ulotka z pewnością przyniesie lepszy efekt niż taka, krótko mówiąc, brzydka. Sporo zależy również od drukarni i od doboru papieru i rodzaju druku.

Znacznie lepiej wygląda ulotka na papierze błyszczącym i gładkim, niż na takim o strukturze poszarpanego pergaminu.

Rodzaj farb i metoda druku również nie jest bez znaczenia, a jej dobór najlepiej powierzyć specjaliście w tym temacie lub zdać się na drukarnie, która ma duże doświadczenie z każdym rodzajem zleceń..

Widok do druku:

etykiety na roli

Poprzednie wpisy:

Następne wpisy: