Mały wymiar reklamy, czyli to doskonała metoda na subtelną reklamę naszego produktu czy też firmy.

Dodatkowo stronę internetową, wizytówki oraz inne formy re marketingu i jesteśmy w domu. O druku i reklamie.

Druk na...

naklejki reklamowe WarszawaMateriał na którym drukujemy jest bardzo ważny...i powie to każdy kto chociaż trochę zna się na poligrafii czy druku wielkoformatowym.

Zły papier może spowodować, że nasz produkt nie będzie się zachowywał tak jak trzeba, a kolory czy faktura będzie utrudniała czytanie i odbiór, a przecież w druku szeroko pojętym właśnie o to chodzi. Przy wyborze rodzaju nośnika farby warto kierować się sprawdzonymi rozwiązaniami, albo zdać się na rady firmy czy zakładu poligraficznego, ponieważ oni ?siedzą w fachu? i na pewno zaproponują coś wartego uwagi i spełniające nasze wymagania.

O reklamie zewnętrznej

Outdoor (ang. na zewnątrz) ? reklama zewnętrzna, reklama uliczna, out of home, nazywany także skrótem ooh dosłownie "poza domem".

Taka reklama z wykorzystaniem digital signage jest formą digital out-of-home (DOOH) advertising.

Jest to wizualna elektroniczna komunikacja.

Jej celem jest dostarczanie przekazu reklamy do konkretnych miejsc, w określonych porach z treścią dopasowaną do lokalizacji wyświetlacza (local advertising). Outdoor oznacza reklamę eksponowaną na zewnątrz.

Prezentowaną na specjalnie do tego przeznaczonych nośnikach reklamy: tablicach reklamowych, billboardach, citylightach, słupach ogłoszeniowych, nośnikach zamocowanych na wiatach przystankowych czy kioskach, tablicach elektronicznych, telebimach itp.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Outdoor

Uszlachetnianie druku

naklejki reklamowe Warszawa
Uszlachetnianie druku - dziedzina poligrafii z pogranicza technik drukarskich i introligatorskich, zajmująca się metodami pokrywania podłoża drukowego różnorodnymi substancjami lub materiałami. Uszlachetnianie druku można stosować zarówno wobec miejsc zadrukowanych, jak i niepokrytych farbą drukową. Zazwyczaj uszlachetnienia dokonuje się na zadrukowanych już arkuszach, ale jeszcze przed procesami introligatorskimi. Celami uszlachetniania wyrobów poligraficznych są: -podnoszenie wizualnych walorów powierzchni -zwiększenie wytrzymałości mechanicznej podłoża (np. na rozciąganie) -zwiększenie wytrzymałości mechanicznej powierzchni (np.

na ścieranie) -zwiększenie odporności powierzchni na agresywne czynniki środowiska, jak: światło, wilgoć, woda, utlenianie -nadanie cech specyficznych (np.

powlekanie klejem).Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Uszlachetnianie_druku
.

Poprzednie wpisy:

Następne wpisy: