Natomiast wśród osób zamawiających reklamy mobilne wyróżnić można wszystkich tych producentów, którzy zajmują się też sprzedażą swoich produktów, właścicieli różnego rodzaju aptek i sklepów oraz osoby prowadzące działalność naukową polegającą na przykład na nauce języków.
Reklama zewnętrzna (ang.outdoor advertising lub out-of-home advertising) ? reklama zewnętrzna, umieszczana poza miejscem zamieszkania konsumenta. Jej zadaniem jest dotarcie do konsumentów, kiedy są oni poza domem. Jedna z form reklamy zewnętrznej, wykorzystująca digital signage nazywa się digital out-of-home (DOOH) advertising. Jest to wizualna elektroniczna komunikacja. Jej celem jest dostarczanie przekazu reklamy lub informacji do konkretnych miejsc, w określonych porach z treścią dopasowaną do lokalizacji wyświetlacza.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_zewnętrzna
Widać więc, że wielkość przyczepy nie stanowi większego problemu dla pracowników firm reklamowych.
Ważniejszym aspektem wydaje się być jej mobilność, ponieważ zachowanie takiej mobilności sprawia, że reklama może trafić do większej ilości odbiorców, a w związku z tym reklamowany produkt może się dużo lepiej sprzedawać.