Obecnie jest dostępnych całkiem dużo mediów reklamy, dla przykładu , które zamawia się w w pracowniach reklamy i przyklejać je na przedmioty.
Jakie inne poligraficzne produkty pomagają w marketingu?

O plombach gwarancyjnych

naklejki reklamowenaklejki reklamowePewnie nie raz próbowałeś lub próbowałaś rozkręcić jakiś sprzęt elektroniczny, aby sprawdzić co jest w środku.
I często zdarza się, że naklejka zasłania śrubkę, lub jest przyklejona w miejscu, gdzie dwie części obudowach się rozłączą.
Jest to tak zwana plomba gwarancyjna.

Naklejana jest w oczywistym celu: aby stwierdzić, czy uszkodzenie sprzętu nie zastąpiło na skutek naruszenia wnętrza urządzenia przez niewprawnego użytkownika.

Druk takich plomb oferuje niewiele firm poligraficznych w Polsce dlatego jest to towar raczej dość ciężko dostępny. Same plomby drukuje się na specjalnej folii lub papierze w zależności od ich przeznaczenia i od woli zamawiającego. Najczęściej takie plomby są opatrzone w hologramy, które stanowią zabezpieczenie przed ich podrobieniem

Wikipedia - definicja etykiety i jej rodzaje

Etykieta to wyrób papierowy lub z folii przymocowany do produktu w celu zidentyfikowania lub określenia jego zawartości.
Często etykiety służą działaniom marketingowym, reklamując produkt przez przyciągnięcie uwagi konsumentów. Etykiety posiadają różne kształty i różnią się materiałem, z którego są wykonane.

Wytwarzane metodami przemysłowymi różnią się też techniką druku, w jakiej zostały wykonane. Etykieta na mokro ? jako historycznie pierwsza może być nazywana etykietą tradycyjną, stosowana na mokro nakładany klej.

Od lat siedemdziesiątych XX w.
następuje silne wypieranie etykiet na mokro przez etykiety samoprzylepne. Etykieta samoprzylepna ? etykieta drukowana na materiale samoprzylepnym, np.
papierze samoprzylepnym lub folii.
Podłoże drukowe pokryte jest warstwą kleju od strony przylepianej do przedmiotu etykietowanego.
Klej ochrania warstwa zabezpieczająca.
Po jej usunięciu etykieta jest gotowa do naklejenia.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Etykieta_(marketing)

O standardach

Standardy w każdej gałęzi przemysłu i biznesu są ważne.
Wyobraźmy sobie, że kupujemy monitor i jego wejście nie pasuje do naszej karty graficznej, mimo że ma ten sam typ.
Dlatego właśnie obowiązują pewne standardy. W poligrafii i grafice również takie standardy występują- odpowiednie definicje kolorów CMYK- kluczowe dla odpowiedniego odwzorowania barw. Określone z góry dopuszczalne formaty druku ulotek i wizytówek, tak aby były wygodne i w miarę ujednolicone. Bez standardów nawet ulotki mogłyby być kompletnie nieczytelne i wręcz odpychające..

Widok do druku:

naklejki reklamowe

Poprzednie wpisy:

Następne wpisy: