O PR z Wikipedii

at-rem.plat-rem.pl
PageRank ? metoda nadawania indeksowanym stronom internetowym określonej wartości liczbowej, oznaczającej ich jakość. Algorytm PageRank jest wykorzystywany przez popularną wyszukiwarkę internetową Google.
Został opracowany przez założycieli przedsiębiorstwa Google Larry?ego Page?a i Sergeya Brina podczas ich studiów na Uniwersytecie Stanforda w 1998 roku.

Nazwa algorytmu pochodzi nie od angielskiego wyrazu określającego stronę (ang.

page), lecz od nazwiska twórcy, czyli Larry?ego Page?a.

Wynik PageRank był pokazywany jest jako jedna z opcji dostępnych w pasku narzędziowym Google, sprawdzać można było go również w wielu serwisach niezależnych.

PageRank wycofano powoli, w 2009 roku informację o algorytmie usunięto z Google Webmaster Tools (obecne Google Search Console).
Wartość PageRank ostatnio aktualizowano w lutym 2013 roku.
W 2016 roku Google całkowicie usunęło narzędzie Google PageRank z wyszukiwarki.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/PageRank

Internetowy marketing w Wikipedii

Marketing internetowy ? forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony WWW (World Wide Web). Służy do przesłania informacji marketingowej i pozyskania klientów.
Przykłady marketingu internetowego to przede wszystkim różne formy reklamy między innymi strony rezultatów wyszukiwarki, baner, reklamy multimedialne, reklamy serwisów społecznościowych, interstitial, ogłoszenia reklamowe w Internecie, sieci reklamowe oraz e-mail marketing, łącznie z e-mail spam. Początkowo reklama w Internecie przyjmowała formę tzw.
mailingu, czyli wysyłania reklam za pomocą poczty elektronicznej.
W 1993 roku nastąpiła rewolucja ? powstała przeglądarka internetowa Mosaic, która potrafiła wyświetlać grafikę i ramki.
Od tej pory reklamodawcy mogli dotrzeć do większej liczby potencjalnych odbiorców, a sama reklama mogła przyjąć formę graficzną.

Druga połowa lat 90.

XX wieku, to bardzo dynamiczny rozwój Internetu i technologii z nim związanych, w tym także reklamy.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Marketing_internetowy

Usługi firm zajmujących się pozycjonowaniem

W dzisiejszym marketingu internetowym coraz większe znaczenie mają usługi pozycjonowania stron.
Jest to sprytny zabieg pozwalający na szybsze i bardziej skuteczne dotarcie do klienta.
Jak skorzystać z tego ciekawego sposobu na przyciągnięcie kolejnych klientów? Na pewno dobrym sposobem jest skorzystanie z usług firm zajmujących się właśnie SEO.

Dzięki temu możemy być pewni, że uzyskamy naprawdę skuteczną reklamę internetową i klienci zauważą nasze starania i będą chętniej korzystać z naszych usług.

Trzeba przyznać, że pozycjonowanie stron wymaga specjalnej, ściśle określonej wiedzy, dlatego warto korzystać z usług prawdziwych specjalistów w branży marketingu internetowego..

Widok do druku:

at-rem.pl

Poprzednie wpisy:

Następne wpisy: