Przyswajalne białka są niezbędne przy suplementacji treningu.

Poleca się używać razem z innymi suplementami, aby osiągnąć najlepszy efekt treningu.

Encyklopedia- Martwy ciąg

impact whey isolateimpact whey isolate
Martwy ciąg jest jednym z podstawowych ćwiczeń kulturystycznych, pozwalającym przygotować ciało, a zwłaszcza plecy i nogi, do dużych obciążeń. Osobom które dopiero zaczynają ćwiczenia kulturystyczne zaleca się wykonywanie martwego ciągu stosunkowo małym obciążeniem (to znaczy takim, które pozwoli im wykonać 15?20 powtórzeń w serii) ze względu na duże obciążenie kręgosłupa i nóg oraz ryzyko odniesienia kontuzji spowodowane wykonywaniem ćwiczenia nieprawidłowo technicznie. Martwy ciąg jest jednym z bojów w trójboju siłowym.
Podnoszenie dużych obciążeń w martwych ciągach świadczy o ogólnej dobrej kondycji fizycznej i dużej sile ćwiczącego, ponieważ przy wykonywaniu tego ćwiczenia zaangażowane są prawie wszystkie mięśnie i stawy. Martwy ciąg jest jedną z konkurencji zawodów siłaczy.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Martwy_ciąg

Stretching- krótko i na temat

Stretching (ang.
rozciąganie) - zestaw ćwiczeń fizycznych polegający na rozciąganiu mięśni celem ich rozciągnięcia i uelastycznienia, a także poprawieniu ukrwienia układu motorycznego i spowodowanie jego rozruszania. Jest naturalnym systemem ćwiczeń, który zaczerpnięty został m.in. z obserwacji zwierząt łownych wykonujących podobne "ćwiczenia" łączącym w sobie elementy gimnastyki i kulturystyki łącząc naprzemienne serie ćwiczeń dynamicznych i statycznych. Standardowy zestaw ćwiczeniowy trwa kilkanaście do kilkudziesięciu minut jednej sesji.
Polega na kilkunastosekundowej, izometrycznej pracy (napinaniu) mięśnia oraz następnie powolnym rozluźnianiu go, a następnie rozciąganiu go przez następne kilkadziesiąt sekund.
Podczas wykonywania ćwiczeń ważne jest często zachowanie koordynacji ruchowej, równomiernego oddechu i nieprzesadzanie z napinaniem mięśni (nie wolno przekraczać progu bólu).

Stretching używany jest również jako powszechna, ale zaawansowana forma rehabilitacji.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Stretching

Twoje ciało

Warto coś zrobić pozytywnego ze swoim ciałem, odwdzięczy się nam za to dobrym samopoczuciem i zdrowiem.

Wiele osób wybiera do tego celu siłownię, co generalnie jest bardzo dobrym pomysłem, gdyż wiele klubów sportowych to już nie tylko siłownie, ale całe kompleksy ćwiczebne.

Wiele z nich ma w swojej ofercie jogę, fitness, spinning i wiele zajęć tematycznych (płaski brzuch, zdrowe plecy itp.). Warto również równolegle z siłownia zacząć stosować odpowiednią dietę, ponieważ bez niej nasze wysiłki mogą spalić na panewce.
Dobra i zbilansowana dieta i ćwiczenia to podstawa dla osiągnięcia naszych celów i nie ważne czy jest to redukcja tkanki tłuszczowej, czy zwiększenie masy mięśniowej..

Widok do druku:

impact whey isolate

Poprzednie wpisy:

Następne wpisy: